Je aanvraag voor ons gratis e-book is gelukt. Je zal deze over enkele minuten ontvangen op jouw e-mailadres. Maar hoe zou je het vinden om niet alleen dit e-book, maar ook onze ultieme online marketing handleiding te ontvangen? Onze bestseller 'De Online Marketing Tornado' mag niet ontbreken op je boekenplank en wij betalen nu tijdelijk de verzendkosten voor je!
Struggel jij om een succes te maken van je website?
Al sinds 2010 helpen wij ondernemers aan meer bezoekers, leads en klanten via het internet. Inmiddels is onze 'IMU' is uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf en helpen we met onze softwaretools 13.000+ klanten aan een succesvolle business.
Toen wij aan dit boek begonnen was het ons idee om een simpele basisgids voor beginners te schrijven om ze kennis te laten maken met onze filosofie. De formule waarmee wij al jaren zorgen voor meer bezoekers, leads, klanten en dus omzet.
Dat project liep door ons enthousiasme uit de hand en is de ultieme bijbel van online marketing geworden. De Online Marketing Tornado loodst je stap-voor-stap naar een succesvolle website. Alles wordt aan je uitgelegd in gewone mensentaal waardoor je zowel als beginner als gevorderde het boek goed kan volgen.
Ondertussen is "De Online Marketing Tornado" al meer dan 40.000+ keer verkocht en scoren we een 4,9/5 bij alle grote boekhandels.
Bestel het boek nu voor maar 20 euro!
Tijdelijk: gratis verzending
Jaar ervaring
Boeken verkocht
Gebruikers van onze software
Met het boek weet ik zeker dat je alle kennis en tools in handen hebt om je business online te laten groeien.
Wat mij betreft een échte aanrader voor iedere ondernemer.
Youri Meuleman
Eigenaar Mailblue
Een boek met 344 pagina's vol met tips en handige kennis over online marketing.
Zowel voor een beginner als gevordende ondernemer is dit boek enorm waardevol.
Simone Levie
Business Coach
Ik ben enorm fan! Wat ik tof vind aan het boek is dat het niet alleen een volledig stappenplan is.
Het is een combinatie van theorie en hele praktische tips die je gelijk kunt inzetten voor je business.
Mark Tichelaar
Auteur Focus aan / uit